Alice Springs laatste dag

6 mei 2016 - Alice Springs, Australië

Vandaag het laatste verhaal over de camperreis zelf. Vanochtend na een warme na het wederom wakker maar niet geheel uitgeslapen. Uiteindelijk er uit, op ons gemak, en het ontbijt genuttigd.
Daarna richting AS om een bezoek te brengen aan het telegraaf station, waarmee het uiteindelijk allemaal is begonnen.

Een interessant bezoek. Veel informatie over van alles wat het eerste in AS te vinden was.
Ook nog de begraafplaats van de hoofdtelegrafisten bezocht en de plaats van de precieze positie bepaling van het station.
Daarna een bezoek aan de stad zelf en weer een heerlijk broodje op het terras. Uiteindelijk weer naar de camper en terug naar de camping.

De camper is netjes gekuist en kan morgenochtend om 07:30 u worden ingeleverd.
Daarna even lekker luieren bij het zwembad en nu na een bakkie opmaken voor het laatste maal in AS. Wordt een pizza.

Morgen gezond op en opmaken voor de vlucht naar Sydney. Hebben we zin in, het is goed zo.
De laatste paar dagen waren heerlijk maar nu weer verder en dan terug naar huis.

1. Anja:
    6 mei 2016
    Een fijne vlucht morgen. Hoe lang is het vliegen van AS naar Sydney?
  2. Freek en Alie:
    6 mei 2016
    Goede vlucht morgen! En dan zo zachtjes aan ,,op huus an,, Fijn. Want toch wel stil zo naast ons! Gr.
  3. Trudy:
    6 mei 2016
    Hey, fijne reis naar huis. Hoop dat jullie daar gauw jullie draai weer vinden!
  4. Jennita:
    6 mei 2016
    Bedankt voor de leuke verhalen!! Goede reis terug en tot gauw.
  5. Jenny stolte:
    7 mei 2016
    goede reis
  6. 7 mei 2016
    We wensen jullie een goede rei naar S H.V.Sydney en daarna een goede reis naar Ommen .Van harte een wel thuis!!!!!
    Liefs groetjes jullie P. en M. H.V