Inleveren camper en vliegreis naar Sydney

7 mei 2016 - Sydney, Australië

Gisteravond een heerlijke pizza gegeten. Een sfeervol restaurant, niet dus, met bijzondere bediening. Maar wel genoten. Ik heb van de 4 maten, op basis van eerdere ervaringen, nu de kleinste genomen. Was wel heel mager en dus voldoende voor de start. Als dessert een appelpunt en ter afsluiting een bakkie.
Nadat we terug waren op de camping begin het zachtjes te regenen. Niks mis mee maar het was en bleef erg warm. Dus de deuren op kleine kiertjes opengedaan.
Vannacht onrustig geslapen, vaak wakker en uiteindelijk rond de klok van 06:30u opgestaan. Douchen aankleden en naar de uitgang van de camping om alle lakens en dekbedden etc netjes op te vouwen en de zithoek in de camper op te bouwen. Daarna de auto aftanken en richting Maui.
Komen we daar, heel erg rustig geen klant te zien. Dus wij naar binnen. Vriendelijke mevrouw, wat we komen doen? Inleveren. Ok loop maar even mee. Alle tassen er uit en zij de auto in trekt wat aan het stuur, kijkt eens rond, zijn er nog klachten? Nou nee, behalve de stank na het legen van de wastewatertank, de kluis zit op slot en kan niet meer open, de brandmelder is van het dak gevallen en niet meer goed te bevestigen en de radio doet vreemd. Ok, thanks for the feedback.
Ze rijdt de camper naar achteren en komt weer het kantoor binnen. Thank you very much guys, can i get you a voucher for the inconveniance? Wordt een voucher voor een supermarkt aangeboden voor het feit dat niet alles perfect was. Niet nodig, maar wel aardig.
Met andere woorden, de camper is ingeleverd. Ok, daarvoor vroeg uit bed en voor dag en dauw op het vliegveld.
Maar niet getreurd, we konden met het vliegtuig mee vanmiddag.
Lekker op tijd op het vliegveld en om 09:00 ingecheckt voor de vlucht van 13:30. Waar kan je dat nog.
Door de controle en een ontbijtje doen en wachten dus. Komt er een man bij ons zitten. We hadden hem al even gezien bij Maui.
Heel onderhoudend hebben we vanaf 09:45u tot 12:50u met de man zitten babbelen. Zijn reizen naar allerlei landen en hoe hij campers voor Maui overal naar toe brengt. Enorm leuk. Hij was op weg naar huis, Adelaide. Time flies.....
Nadat we het vliegtuig in mochten en de lucht in zijn gegaan, kwamen we ook weer naar beneden. Volgens planning was dat in Sydney. Taxi gezocht en richting hotel. Blijkt wederom zoals in Hong Kong in de binnenstad maar wel dichtbij de haven in Pittstreet. Dus morgen wandelend naar de rondvaart,  Harbourbridge en Operahouse. Mooi. Nu eerst wat te eten scoren in de stad, daarna richting hotel voor een heerlijk zacht bed we zien er nu al naar uit.

1. Trudy:
    8 mei 2016
    Have fun and keep up the good work!