Voorbereiding op DE reis

24 maart 2016

Wij, Carla en ik zijn al tijden aan het denken en mijmeren over een reis naar Australië, Canada of Amerika. Uiteindelijk is de eerste grote reis voor ons Australië geworden. We willen jullie graag laten zien en via verhalen mee laten kijken in onze tijdelijke belevingswereld.

We hebben een lijst aangemaakt met mensen die wij willen informeren over onze reis. Mocht je, om wat voor reden dan ook, geen interesse hebben kan je je afmelden voor de reisverhalen.

De reis

De reisplanning is dat we vanaf Amsterdam vertrekken richting Hong Kong. Daar verblijven we twee dagen om vervolgens door te reizen naar Cairns waar de uiteindelijke tocht, per camper, in Australië zal beginnen. Via de Oostkust reizen we naar het Zuiden om uiteindelijk bij Adelaide naar Palm-Springs te reizen. Vandaar met vliegtuig naar Sydney om vanaf daar huiswaarts te reizen met een tussenstop in Hong-Kong.  De voorbereiding heeft voornamelijk bestaan uit het doospitten van internet, bezoek aan reisbureaus, google-earth voor impressies en het lezen van boeken en luisteren naar verhalen van anderen die een soortgelijke reis al eens hebben gemaakt. Vooralsnog vertrekken we 26 maart rond de klok van één uur vanuit Amsterdam. Naar mate de dag van vertrek dichterbij komt krijgen we er steeds meer zin in.

1. Anke en Wiebe:
    24 maart 2016
    Succes met de verdere voorbereiding. Voor overmorgen een goede vlucht toegewenst en vooral : GENIET.
  2. Anja:
    25 maart 2016
    Leuk om op deze manier jullie belevenissen te mogen volgen.
  3. Trudy:
    Hong Kong?
    Zo te zien zitten we daar op dezelfde tijd.
    Tijd voor een bakkie?
  4. Klaas van de Belt:
    25 maart 2016
    Hoezo zijn jullie daar. We hebben een programma voor deze periode. Laten we, als wij daar zijn, zien wat de mogelijkheden zijn. Ok.

Eerst nog maar heelhuids aankomen.
    Groeten daar.
  5. Trudy:
    26 maart 2016
    Maandag 5:30 tot 8:00 J&J's feestje. De rest van de dag zijn wij 'vrij'. Jesse en Julia zouden het fijn vinden als jullie er op het feest bij waren. Het is een ontspannen happening met een buffet maaltijd.