Reisdag naar Coffs Harbour

10 april 2016 - Coffs Harbour, Australië

Vanmorgen lekker op tijd op. Uiteraard wst en ontbijten. Nadat we de hele circustent hadden opgeruimd konden we vertrekken richting Coffs Harbour. De spoorzoeker leidde ons door Brisbane. Gelukkig via de meer doorgaande wegen dus weinig problemen v.w.b. ruimte en snelheid.
Nadat we Brisbane achter ons gelaten hebben is het eigenlijk één streep richting de volgende etappeplaats. Op een gegeven moment liet de spoorzoeker ons via de toeristische weg rijden. Deze kom je vaker tegen in Australië. Wanneer je die volgt kom je langs de wat meer interessante punten. Duurt langer maar je ziet meer dan op de snelweg.
Onderweg heerlijk geluncht op een gravelpad met zicht op typische Australische koeien. De bammetjes lieten zich smaken en we zijn nog even verder het pad op gegaan. Het werd wat smaller en uiteindelijk zijn we gedraaid. Voorwielen in de berm achterwielen op de weg, was de planning, shit net iets te laat geremd. Achteruit dan maar, slippen dus. Uiteindelijk iets verder van de weg af en toen alsnog, met meer snelheid, de weg weer op. Pffff meevaller.
Doorgereden naar Coffs Harbour en uiteindelijk op de camping aangekomen. Nabij het strand zodat we straks nog even kunnen hardlopen.
We hebben ons beiden even leeg gelopen. Carla volgens het trainingsschema en ik een interval. Zo heerlijk douchen en dan eten koken.
Wat we morgen gaan doen is geen verassing, weer een reisdag, maar wat de bestemming zal zijn is nog niet duidelijk.

Nog even voor de statistieken;
    27    dode kangoeroes
    18    levende kangoeroes
    5      dode reuzenpadden
    3.     dode slang (geen tuinslang)
    3      dode Koala's

1. Trudy:
    10 april 2016
    Terwijl jullie lekker reizen, vakantie houden, ontdekken en genieten, studeer ik keihard. Ach ja, verschil moet er wezen. :)
  2. 10 april 2016
    carla en Klaas, Elke dag zien weer uit naar de brief van jullie , zo ook vandaag en morgen weer. Jullie of wie de brief dan ook maar schrijft.
    We hebben het idee dat het jullie zeer goed bevalt, dat kunnen wij
    goed begrijpen. Tot morgen dan maar weer. Goede reis van je ouders!
  3. Jennita:
    10 april 2016
    Leuk, Leuk!!! Stelletje bofkonten.